خاطرات پسر مریخی من

این صفحه اختصاص داره به دنیای شیرین کودکی سید مصطفی مودب

خاطرات پسر مریخی من

این صفحه اختصاص داره به دنیای شیرین کودکی سید مصطفی مودب

کاش میشد:بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟
کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .

بایگانی
يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

اولین گردش روی زمین


 

 

امروز اولین روزیه که می خوام یه چرخی زو زمین یزنم ،  خیلی هیجان زده هستم و ذوق دارم .

کفشامو محکم بستم تا واسه اولین شروع  محکم قدم بردارم.

اونجایی که من بودم و ازش اومدم با ابنجا خیلی فرق داره . اونجا همه چیز قشنگ و زیبا بود. همه بچه ها با هم بازی می کردن و همدیگرو دوست داشتن .

 

  • سید مصطفی مؤدب

نظرات  (۳)

پسر مریخی با تبادل لینک و دنبال کردن موافق بودی خبر بده.
پاسخ:
سلام. موافقم.
  • خانوم زرافه
  • امیدوارم بهت خوش بگذره :)
  • سید علیرضا امین جواهری
  • خوش باشین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی