خاطرات پسر مریخی من

این صفحه اختصاص داره به دنیای شیرین کودکی سید مصطفی مودب

خاطرات پسر مریخی من

این صفحه اختصاص داره به دنیای شیرین کودکی سید مصطفی مودب

کاش میشد:بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟
کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .

بایگانی
شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

لحظه ورود من به زمین


001

 و اولین حضور من روی زمین ...

 

 

سلام

من اسمم مصطفی است

من یه جای خیلی دور زندگی میکردم . یه روزی دیدم دارن منو صدا میکنن و میگن : مصطفی بدو بیا که نوبت تو شده.

منم بدو بدو اومدم و ...

.

.

و همه چیز از اینجا شروع شد...

 

  • سید مصطفی مؤدب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی